هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : تینا

هتل آل سیزن ترکیه

در مرکز شهر و در منظقه تاریخی شهر استانبول هتلی 4 ستاره به نام آل سیزن وجود دارد که به تمامی مراکز اصلی مانند بازار بزرگ استانبول و استگاه خطوط تراموا نزدیک است و دسترسی مسافرین عزیز به آنها بسیار آسان می باشد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران و کافه های ترکی و بین المللی، تور ترکیه مرداد 98 مجموعه ورزشی آبی، اینترنت رایگان در لابی و ... می باشد. از دیگر امکانات اتاق ها نیز می توان به وای فای، سیستم تهویه هوا، بالکن خصوصی و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در این هتل اقامتی راحت و خوب داشته باشند.

 

هتل آل سیزن ترکیه

 

هتل آل سیزن ترکیه


هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل 5 ستاره کریستال تات بیچ گلف آنتالیا یکی از هتل های لوکس و مجهز آنتالیا ترکیه می باشد که بسیار مورد توجه مسافرین قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به نزدیک بودن به ساحل زیبای مدیترانه، وجود زمین های تنیس، گلف، مجموعه ورزشی و تفریحی آبی، انواع رستوران ها، کلوب و کافه، مرکز آبگرم و .... اشاره نمود. این هتل دارای 503 اتاق مجهز با معماری و دکوراسیون مدرن و امکاناتی نظیر رزرواسیون قوی، تلویزیون، ماهواره، حمام، تور ترکیه شهریور 98 لوازم بهداشتی، سیستم تهویه هوا سرمایشی و گرمایشی، مینی بار و ... را داراست.

مسافرین تور ترکیه که به دنبال اقامتی لوکس و راحت هستند این هتل بهترین گزینه برای انتخاب است.

 

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه


 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

یکی از هتل های خوب سه ستاره استانبول، هتل توپکاپی است که در نزدیکی استگاه های تراموا و مترو است. این هتل دارای 43 اتاق مجهز و خوب است که مناسب برای مسافرین عزیز که تمایل به خرید دارند است. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته گردشگران، رستوران با سرو تور ترکیه تابستان 98 غذاهای اصیل ترکی و بین المللی، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. امکانات اتاق ها نیز سشووار، اینترنت رایگان، تلویزیون، سیستم تهویه هوا و سرمایشی و همچنین گرمایشی، سرویس بهداشتی و خدماتی، مینی بار و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند اقامتی راحت در این هتل داشته باشند.

 

 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

 

هتل توپکاپی ترکیه استانبول


 

هتل رامادا پلازا ترکیه

هتل 5 ستاره رامادا پلازا که با دو پنت هوس و بیش از 60 اتاق مجهز و شیک با پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. از ویژگی این هتل می توان به نزدیک بودن به میدان تکسیم و فرودگاه بین المللی آتاتورک اشاره نمود.

هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران و کافی شاپ، مجموعه ورزشی آبی، سیستم اطفا حریق، مرکز خرید، پارکینگ و ... . همچنین امکانات اتاق ها نیز  میز کار، حمام با سرویس مجهز، اینترنت، صندوق امانات، سیستم تهویه و ... می باشد. مسافرینتور ترکیه که به دنبال هتلی مناسب و مجهز هستند، هتل رامادا بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

هتل رامادا پلازا ترکیه

 

هتل رامادا پلازا ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کوش آداسی,هتل های خوب آنتالیا ترکیه,هتل های ارزان استانبول,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: